прекарай със мен един rock`n`roll ден..

why be alone when we can be together, baby..
i can make your life worthwhile.. and you can make me start to smile.

петък, 2 юли 2010 г.

gonna hold you tonight.

когато имаш някого за определено време.. и под имаш имам предвид.. да е до теб, да можеш да го пипнеш във всеки един момент, да знаеш, че е там, да можеш да заспиш на гърдите му, слушайки пулса на сърцето му.. та, когато имаш някого за определено време, колкото и да е малко. и колкото и да знаеш, че трябва да го пуснеш да си отиде.. времето с него винаги ти се струва толкова по дълго от дните, които си прекарал без него. не, не всъщност, друго имам предвид.
докато лежах, сгушена в теб вчера, и слушахме бурята.. ми се струваше сякаш всичко минава толкова бързо. звездите на тавана ми изгаснаха за секунди, като че ли. бурята мина за няколко минути, или поне беше така в главата ми. но днес.. днес, когато те оставих на гарата, ми се струваше, че си бил тук с години. че губя някаква огромна част от живота си. че никога няма да се върнеш, че имам само онзи момент. срива ми вселената, да знаеш.
и всеки път е така. всеки път си мисля, че никога няма да се върнеш.
сега лежа на леглото ми, което е попило присъствието ти, облякла тениската ти, попила парфюма ти, и се опитвам да измисля начин да ни опиша, така че да ни разберат. наргилето на дидко е малко в дясно и ми мирише на.. не знам, сладко е. опитвам се да ни съчиня, така че да изглеждаме реални, но всъщност да не сме.
и спирам. защото нямам нужда да ни разбират. стига да продължаваш да се връщаш, аз съм добре. и се чувствам обичана, нищо че не съм.
фалафел.

Няма коментари: