прекарай със мен един rock`n`roll ден..

why be alone when we can be together, baby..
i can make your life worthwhile.. and you can make me start to smile.

неделя, 4 април 2010 г.

21 things i want in a lover.

1. да знае приличен брой съзвездия и да ми ги показва.
2. да не обича маслини.
3. да прави масажи.
4. да може да свири на китара и да знае поне 4 песни на бийтълс.
5. да се снима с мен. [да ме кара да се снимам]
6. да може да плува.
7. да не мисли, че приятелите ми са ненормални.
8. да може да готви.
9. да харесва мими. и да разбира, че никой не е пред мими и даниеле.
10. да чете.
11. да не ревнува от любимите ми герои в книги и филми.
12. да казва, че всичко е наред, дори и когато знае, че не всичко ще бъде наред. една малка бяла лъжа понякога не вреди.
13. да е гледал dracula.
14. да знае, че вампирите не бляскат.
15. да научи песен заради мен.
16. да се обажда за лека нощ понякога.
17. да дели шоколад. 60/40 е добра подялба.
18. да не се плаши, когато ме види сутрин веднага след ставане. или поне да не го показва.
19. да ме търпи и в най лошите ми дни. или поне да се опитва.
20. да знае, че съм мързел, и да ме изчаква. да знае, че съм инат, и да ме търпи. да знае, че съм идиот, и да ме харесва такава.
21. да ме усмихва.

2 коментара:

духовна скитница каза...

номер 9 е причината, поради която ще си умреш сама. ;ddd

Roland каза...

me likes Мими