прекарай със мен един rock`n`roll ден..

why be alone when we can be together, baby..
i can make your life worthwhile.. and you can make me start to smile.

четвъртък, 4 февруари 2010 г.

Запомни ме такава - разнежена. И не викай след призрака "Как си?"

Остави ме да живея във константното ни минало, изтрий единствено последните две - три седмици. Помни ме такава - лятно, морски бяла, с рокля до глезените и мокра от солените пръски. Помни ме наивно усмихната, по мое си тъжна.. Помни ме казваща сбогом, а също и заспало прошепваща "здрасти.."
Помни ме като Сюзан - на прозореца, със пусната златисто слънчева коса. Помни ме срамежлива, със скръстени ръце, едва пристъпяща покрай реката. Помни ме звездно - лунна, с вкус на захарен памук и на бакарди.
Запомни усещането от сключените ни ръце, от натрапчивото чувство, че си празен щом ме няма. Уханието на косите ми и звука от мигването на очите ми.
Затвори очи и се сети за пулса ми, едва отличаващ се от твоя. И най сетне жизнената ми усмивка щом съм във морето.
Най вече - запомни гласа ми, лекичко треперещ щом затваряше.
Помни ме, за да мога някак да живея в настоящето ти.. Нищо, че ще бъда само спомен от изминалото лято..

Няма коментари: