прекарай със мен един rock`n`roll ден..

why be alone when we can be together, baby..
i can make your life worthwhile.. and you can make me start to smile.

вторник, 12 януари 2010 г.

houston, we've got a problem..

..i think i'm falling in love with you.

защото бих претичала не целия апартамент, а цял квартал, ако трябва, за да ти кажа, че съм будна и трябва да ми звъннеш пак.
бих се пазарила с часове за това кога да затворим, за да можеш да учиш.
мога да ти слушам гласа с часове.
обичам как ми пееш по телефона, мислейки си, че не можеш. а всъщност пееш прекрасно.
и.. осъзнах, че.. вчера докато се прибирах към вкъщи.. не виждах лицата на другите момчета. нямах желание да ги виждам. ти се беше отпечатал от вътрешната страна на клепачите ми и всеки път щом мигнеш се появяваше.
ии.. знам, че нямам песни за теб. и наистина съжалявам, наистина, че се раздавам така и че си разпродавам душата на който поиска дори малко късче. но.. за теб бих слушала дори rhcp.
и.. не искам да съм жулиета отново. готова съм да се откажа от приказките и фантазиите, стига да разбереш, че сърцето ми винаги ще е драконово, очите ми винаги ще се взират към хоризонта, за да проверяват за пирати.
но ръцете ми ще са твои, докато ги искаш. косата ми ще е твоя. давам ти и думите си, въпреки че не съм сигурна дали ги имам точно сега.
и.. само твоя.

1 коментар:

духовна скитница каза...

тук роджър. хюстън, загубени сте. край. ;d