прекарай със мен един rock`n`roll ден..

why be alone when we can be together, baby..
i can make your life worthwhile.. and you can make me start to smile.

сряда, 16 март 2011 г.

stardust.

хората също гаснат, като звездите.
аз отдавна угаснах. мисля, че беше есен. и мисля, че беше септември. мисля, че имаше звезди. или бяха комети. мисля, че щурците още се чуваха. мисля, че ягодите в градинката все още бяха само мои.
мисля, че голямата мечка се виждаше. мисля, че тогава някой ми я показа. тогава едни очи, същите като моите, се огледаха в мен, аз се огледах в тях. и видях бъдещето си.
някъде, далеч от света, една такава малка вила, същата като тази, която се издигаше зад нас. също така недовършена, също така неизмазана, с вечна работа, която трябва да се свърши. с много, ама много грижи. и още повече радости. с домашно вино в мазето и много сладка по полиците. с натрупани книги по тавана, които никога не събират прах.
с малко музика. колкото за фон, колкото за успокоение. нещо тихо, някакви китари. и люлеещ се стол, на верандата.
не угаснах аз. угаснаха очите, същите очи като моите, кристално синьо. и една частица от мен, една частица от сърцето ми.
също като звездите.. и хората остават да се виждат много след като угаснат, след като изчезнат, след като умрат.
остават в другите хора.
и светят в очите им.

Няма коментари: